Oldal: 1 / 7

Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2013.12.31. 12:59
Szerző: Ádám
Sziasztok!

Itt a Ripper-Works 29-es, azaz Liaz 150.261-es makettjének építését láthatjátok majd leginkább képekben. Ízelítőnek itt a borító:
Kép

És az általam elkészített alváz és néhány részlete:
Kép
Kép
Kép
Kép

A billencs hátsó tartóját mozgathatóra építettem meg:
Kép
Kép

Üdv: Ádám

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2013.12.31. 14:05
Szerző: János
Szép kezdés, várjuk a folytatást.

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2013.12.31. 14:16
Szerző: Gaccso
Szép keztdet, nem igazán találtam benne hibát. Nekem is megvan ez a makett, így kíváncsian várom az építésedet!

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2013.12.31. 15:13
Szerző: zozo
Jól néz ki! [thumbup]

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2013.12.31. 17:54
Szerző: Joe711
Nekem is tetszik !
A Jelcz befejezését tervezed ?

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.01. 16:24
Szerző: Ádám
Sziasztok!
Köszönöm a bíztató szavakat. Joe, a Jelczes kérdésedre a bemutatkozás rovatban írtam.

És Akkor jöjjön most néhány kép az elkészült első lengéscsillapítókról, valamint az első hídról:
A laprugók és a lengéscsillapító:
Kép Kép
A kész első híd:
Kép Kép
Bár a kerekek nem forgathatók, de kormányozhatók:
Kép Kép

Üdv:
Ádám

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.01. 16:36
Szerző: János
Szép és precíz! Fested vagy marad 'gyári' színben?

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.01. 20:17
Szerző: wittman
Nagyon jo

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.01. 22:27
Szerző: Ádám
Sziasztok!
Köszönöm a dícséreteket.
János, nem tervezem festeni, marad a nyomtatott színe. Az élfestés az egyetlen, amit alkalmazok, tekintve, hogy festésben nincs rutinom. [blush]

Leválogattam és megvágtam a következő adag képet is, így ezeket is felteszem. Mostantól viszont lelassul az ütem, mert itt tart a makett egyenlőre.

Tehát akkor az alváz a hátsó felfüggesztéssel:
Kép Kép

Hátsó híd és környezete:
Kép Kép Kép

No és egy kis ízelítő a motorból:
Kép

Nos egyenlőre így áll a dolog. Ha elkészül a motor, akkor rakok fel újabb képeket.
Üdv:
Ádám

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.02. 00:14
Szerző: Gaccso
Precíz igényes munka!

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 11:49
Szerző: Imi
Helló! Jó választás, remek kis gépek ezek és ahogy nézem, remekül meg is fogod építeni! Jó munkát hozzá!

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.03. 19:22
Szerző: zozo
Nekem nagyon tettszik az eddig látottak! Szép,tiszta építés [thumbup] !

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 18:03
Szerző: Ádám
Köszi az elismerő szavakat! :)

Elkészült a motor, egyelőre még váltó nélkül, de azért gondoltam megmutatom nektek így is.

Ezzel az alkatrésszel nagyon megküzdöttem:
Kép
Most ilyen a motor összességében:
Kép Kép Kép
Egy kis részlet az elejéről (nekem a generátor fogaskereke a kedvencem :P):
Kép Kép
És már csak a váltó hiányzik, és az egész bekerülhet az alvázba:
Kép Kép

Remélem, hogy tetszik Nektek az eredmény. [Hello]

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 18:10
Szerző: Imi
Jól néz ki. Csak kérdezem, nem kellene a nyomócsöveknek egyforma hosszúaknak lennie?

Re: Liaz 150.261 (1:32)

HozzászólásElküldve: 2014.01.05. 18:28
Szerző: Ádám
A barna kipufogó gyűjtőcsőre gondolsz?